We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Hilaard, Nederland van Jan en Margreet - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor! - Reisverslag uit Hilaard, Nederland van Jan en Margreet - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor!

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Jan en Margreet

12 Mei 2016 | Nederland, Hilaard

Nog 1 nachtje slapen en dan gaan we! Onze koffers en rugtassen zijn ingepakt, ze zitten goed vol. Toch halen we lang niet het maximale gewicht. Ruimbagage mag 23 kg wegen, we halen per koffer 13 resp. 20 kg! Voor de handbagage geldt per persoon 12 kg, wij komen op 7 resp. 6 kg. We kunnen in theorie dus nog veel meer meenemen dan we nu ingepakt hebben. Niet nodig volgens ons, we hebben van alles mee, voor verschillende weertypen. We merken het vanzelf als er iets ontbreekt en kopen dat dan in Canada wel.

We hebben er zin in!!!

Tot later,
Margreet

• 12 Mei 2016 - 19:26

Ed Visser:

Hoi Bakker-tjes...
    Heel veel plezier in Canada, zo groot en niet goedkoop..
    Maar zo mooi, geweldig land!
    Bossen, meren, rivieren en zoveel watervallen en gletsjers.
    Mijn vrouw en ik komen er graag en hebben in Canada een flink deel deel verkend.
    Maar hoe mooi is de omgeving van Vancouver, Vircoria etc.
    Jullie zullen het vast top hebben..
    En, misschien tussen al die foto's die je maakt zitten er zomaar wat PC achtergronden tussen :-)

• 12 Mei 2016 - 19:43

Janet Oost:

Hoi,

Heel veel plezier en geniet!
    Ik ben erg benieuwd naar al het moois dat jullie gaan zien.

Groetjes.

• 13 Mei 2016 - 01:25

Bavius:

Hey Jan en Margreet,

Ik wens jullie een hele fijne vakantie. Goede reis!

Groetnis fan B

• 15 Mei 2016 - 17:45

Alex Hoekstra:

Hey Jan en Margreet....have fun en geniet ervan...